Provozní doba

Eshop a prodejna:   PO-PÁ 8.00 - 16.00

Autoservis:                PO-PÁ 8.00 - 17.00

Michani autolaků

Obchodní podmínky e-shop

Provozovatelem těchto internetových  stránek je fyzická osoba Ing.Petr Wirth,

Údolní 3133, 390 02  TÁBOR, IČO10319174, DIČ CZ6108031083

Evidováno ŽU TÁBOR č.j. OŽ/3198/2011/Mar/3


Firma též provozuje autoservis v centru Tábora s kamennou prodejnou náhradních dílů, autodoplňků a autopříslušenství.


Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaném fyzickou osobou Ing. Petr Wirth.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je fyzická osoba Ing. Petr Wirth, se sídlem Údolní 3133, 390 02 Tábor,

IČ 10310174, DIČ CZ6108031083 a kupujícího(zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené
obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, vše ve znění novel.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající od 1.3.2017 povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

I. Ceny zboží
Ceny zboží na e-shopu se s ohledem na charakter prodeje mohou výrazně lišit od cen v prodejně, neboť v sobě zpravidla zahrnují slevu pro návštěvníky tohoto internetového obchodu.

Ceny jsou smluvní včetně DPH.

Pokud zákazník nalezne na internetu stejný výrobek za nižší cenu, může nás kontaktovat na tel: 381 256 353, 722 046 472 nebo na e-mailu: [email protected]uvést odkaz na příslušný obchod a bude mu učiněna individuální nabídka.

II. Objednání zboží a vyřízení objednávky
1. Online 24 hodin denně
Vyberte si zboží, případně upravte počet kusů a klikněte na ,,přidat do košíku". V pravém horním rohu klikněte na košík, kde se Vám zobrazí vložené zboží. Můžete použít slevový kupon nebo dárkový poukaz, případně zobrazit orientační cenu dopravy. Klikněte na ,,objednat", nakupovat můžete jako registrovaný zákazník nebo bez registrace. Vyplňte povinné údaje označené hvězdičkou, vyberte způsob dopravy a způsob platby. Potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a klikněte na ,,odeslat objednávku". Na Váš e-mail Vám bude odesláno potvrzení objednávky. Objednávku je možné učinit online 24 hodin denně.  
2. Telefonicky PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod.
Zboží z e-shopu můžete objednat telefonicky na telefonních číslech: 381 256 353, 722 046 472.
Při telefonické objednávce za ceny e-shopu je potřeba uvést kód výrobku. Bez uvedení tohoto kódu nemůže být objednávka za ceny e-shopu akceptována. Telefonicky lze zboží objednat pouze v pracovní době PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod. Objednávky učiněné všemi způsoby jsou považovány za závazné. Vytvořením objednávky kupujícím a jejím odesláním prodávajícímu kupující stvrzuje, že se důkladně seznámil s těmito obchodními podmínkami, že jim porozuměl a že s nimi souhlasí.

III. Dodání zboží    

Objednávky vyřizujeme v pracovní době PO - PÁ 8.00-16.00. Pokud je zboží objednáno do 12.00 hod. a je skladem, ještě týž den je

vyexpedováno. Objednávky došlé po 12.00 hodině jsou zpravidla expedovány až následující den. Dodací lhůta vyznačená u každého zboží znamená, že zboží je skladem na prodejně AutoCentrum Wirth Tábor nebo dobu naskladnění na tuto prodejnu. Tato doba je pouze orientační. 

PRŮBĚH OBJEDNÁVKY:

Po odeslání objednávky zákazník obdrží e-mailem potvrzení objednávky se stavem NEVYŘÍZENA.

Během vyřizování objednávky se její stav změní na ROZPRACOVÁNA.

Při platbě převodem na účet se po zaplacení stav objednávky změní na ZAPLACENA.

Po vyexpedování zboží se stav objednávky změní na KOMPLETNÍ. Expedicí se rozumí vyskladnění zboží ze skladu.

Po předání zásilky České poště nebo přepravní společnosti zákazník obdrží e-mailem číslo balíku a odkaz na sledování zásilky. O této doby již firma AutoCentrum Wirth neovlivní doručování zásilky.


1. Českou poštou

Zásilky doručované prostřednictvím České pošty:

Doporučený dopis - malá dopisové zásilka(samolepky, znaky, malé žárovky, drobný spojovací a elektromateriál a pod...)

                            hmotnost 0 - 500g doručení 2-3 dny

Doporučený balíček - hmotnost do 2kg, max. délka 60cm, doručení 3-4 dny 

Balík do ruky - do hmotnosti 10kg, doručení druhý den

Balík na poštu - do hmotnosti 10kg, doručení druhý den na uvedenou poštu

Zahraniční zásilky Slovensko - do hmotnosti do 10 kg, doručení cca 1 týden

2. Toptrans EU

Nadměrné zásilky jako jsou např. střešní boxy jsou doručovány přepravní společností Toptrans EU

3. Osobní odběr

Zboží objednané přes e-shop je možné po zaplacení vyzvednout v kamenné prodejně. Zboží je potřeba zaplatit předem, převodem na účet nebo kartou přes PayPal. Zboží bude zákazníkovi vydáno až po připsání platby na náš účet. O přijetí platby bude zákazník informován prodávajícím e-mailem.

Adresa pro osobní odběr: AutoCentrum Wirth, Údolní 3133, 390 02 Tábor

Výdejní doba: PO - PÁ 8.00 - 16.00

Prodejna AutoCentrum Wirth slouží pro internetové nákupy pouze jako výdejní místo, zboží tedy již musí být řádně zaplaceno. Nákup v hotovosti nebo přes platební terminál není na prodejně za internetové ceny možný. Zákazníkovi nakupujícímu v kamenné prodejně může prodávající poskytnout slevu tak, aby cena odpovídala ceně na e-shopu. Poskytnutí této slevy je však v plné kompetenci prodejce a nelze ji nárokovat. Slevy se poskytují zejména stálým a/nebo registrovaným zákazníkům.

IV.Platba zboží

1. Dobírkou při převzetí zásilky

Ke každé zásilce účtujeme doběrečné dle sazby České pošty do 2 kg 47,- Kč, nad 2 kg 57,- Kč

CO JE DOBĚREČNÉ:

Doběrečné si účtují přepravní společnosti za manipulaci s hotovostí. Za to, že od zákazníka vyberou příslušnou částku a předají ji odesílateli zásilky. Některé obchody tuto částku zahrnují do celkové ceny za dopravu. Naše firma ji účtuje zvlášť, jelikož se domníváme, že je to pro zákazníka průhlednější a srozumitelnější. Pokud zákazník nechce platit doběrečné, může zaplatit předem, převodem na účet nebo kartou PayPal.

2. Předem, převodem na účet

Při zvolení platby převodem na účet se zákazníkovi zobrazí číslo účtu, kam pošle svou platbu. U zboží na objednávku nebo na zakázku může zákazník provést úhradu obratem, v ostatních případech provede úhradu až po obdržení zprávy od prodávajícího, že objednané zboží je skladem.Variabilní symbol je číslo objednávky. Zboží je expedováno až po připsání částky na účet prodávajícího.

3. Kartou přes PayPal

K platbě kartou přes PayPal je účtován touto společností poplatek 3,4% z celkové částky + 10,- Kč.

V. Převzetí zboží

Dodání na adresu: Přepravní společnost zásilku zákazníkovi doručí na uvedenou adresu. Pokud zákazník nebude v danou dobu na uvedené adrese k zastižení, přepravce společnosti mu zanechá oznámení ve schránce o uložení zásilky. Zásilku si v tomto případě zákazník vyzvedne během úložní doby na své poště. Při doručování objemných zásilek přepravce před doručení telefonicky kontaktuje zákazníky a informuje ho o doručování zásilky.

Dodání na poštu: Česká pošta zašle zákazníkovi SMS o přijetí zásilky k doručení, rovněž mu zašle SMS o možnosti vyzvednutí zásilky na uvedené poště.


Před převzetím zásilky zkontrolujte zásilku. Pokud bude zásilka poškozena, nepřebírejte ji, v případě poškození obalu to poznamenejte do přepravního listu.


VI. Nepřevzetí zboží

Již vyskladněné zboží je kupující povinen převzít a uhradit ve lhůtě 7 dnů od odeslání zboží. Pokud kupující v této lhůtě boží nevyzvedne, přísluší prodávajícímu náhrada škody z titulu nedodržení podmínek kupujícím, kdy budou kupujícímu vyúčtovány prodávajícím oprávněně vynaložené náklady spojené s vyřízením platné objednávky až do výše 500,- Kč. Poté bude kupujícímu vystaven doklad na úhradu takto vynaložených nákladů se splatností 15 dnů, v případě prodlení v platbě přísluší prodejci penále ve výši 0,25% za každý den prodlení. V případě bezhotovostního převodu se za vyskladnění považuje vystavení faktury. Zákazník je povinen uhradit příslušnou částku do 7 dnů od vystavení faktury. Pokud tak v této lhůtě neučiní, vztahují se na něj sankce uvedené výše.

VII. Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do potvrzení z naší strany zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail, a popis objednaného zboží. Objednávku lze zrušit, pokud zboží ještě nebylo vyskladněno. Pokud byl již odeslán e-mail o vyřízení objednávky, je platná. Současně nelze zrušit objednávky zboží, které je upraveno na přání zákazníka, nebo je na zakázku, např. výroba přesných autopotahů a míchání autolaků.

VIII.Odstoupení od smlouvy

V souladu s občanským zákoníkem má kupující - spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku (internet, telefon atd.). do 14 dní od převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce za předpokladu, že zboží není použité, má všechny ochranné folie a není jakýmkoli způsobem poškozeno. Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí občanským zákoníkem. Právo odstoupit od smlouvy je podle § 53

odst. 7 občanského zákoníku omezeno pouze na spotřebitele! Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, doporučujeme provést odstoupení od smlouvy níže uvedeným způsobem:

Odeslat prodávajícímu dopis s následujícím textem: „Odstupuji jednostranně od smlouvy ze dne ..........., číslo balíku:

XXXXXXXX a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: ………………..." Datum a podpis.

Kupující též může použít formulář prodávajícího: ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího:
musí být nepoškozené, musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.)
V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží 
přijato zpět o náklady, které jsou nutné k uvedení věci do původního stavu. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Zboží se vrací včetně původního obalu,

je-li to možné. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu(např. výroba autopotahů, míchání autolaků...)  

IX. Reklamace

1. Podmínky reklamace

Při reklamačních řízeních se naše firma se řídí platnými právními předpisy o ochraně spotřebitele. Pokud není v záručním listě uvedeno jinak, záruční doba je 24 měsíců. Tato se nevztahuje na vady vzniklé neodborným používáním výrobku, ani na škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.  Záruka se též nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.

2. Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil. Kupující je povinen doložit nákup zboží kopií faktury nebo paragonu a záruční list. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.

Kupující zašle reklamované zboží na adresu.

AUTOCENTRUM WIRTH

Údolní 3133

390 02  TÁBOR

Součástí reklamace je poskytnutí údajů o závadě a jejích projevech. V případě náhradních dílů na automobily je nutné též sdělit, na jakém vozidle byl reklamovaný díl namontován, kdo montáž provedl, stav km při montáži a stav km při demontáži. Zákazník si zde může vytisknout REKLAMAČNÍ LIST, vyplnit ho a přiložit k zásilce s reklamovaným zbožím nebo ho naskenovat a zaslat e-mailem na [email protected].

3. Povinnosti prodávajícího

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

X. Ochrana osobních údajů

Veškerá osobní data, která zákazník uvede do objednávky slouží jen pro správné doručení objednaného zboží. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi není a nebude nakládáno jiným způsobem a nebudou poskytnuta třetí osobě.