Provozní doba

Eshop a prodejna:   PO-PÁ 8.00 - 16.00

Autoservis:                PO-PÁ 8.00 - 17.00

Michani autolaků

Vše o nákupu

I. Ceny zboží
Ceny zboží na e-shopu se s ohledem na charakter prodeje mohou výrazně lišit od cen v prodejně, neboť v sobě zpravidla zahrnují slevu pro návštěvníky tohoto internetového obchodu.

Ceny jsou smluvní včetně DPH.

Pokud zákazník nalezne na internetu stejný výrobek za nižší cenu, může nás kontaktovat na tel: 381 256 353, 722 046 472 nebo na e-mailu: [email protected], uvést odkaz na příslušný obchod a bude mu učiněna individuální nabídka.

II. Objednání zboží a vyřízení objednávky
1. Online 24 hodin denně
Vyberte si zboží, případně upravte počet kusů a klikněte na ,,přidat do košíku". V pravém horním rohu klikněte na košík, kde se Vám zobrazí vložené zboží. Můžete použít slevový kupon nebo dárkový poukaz, případně zobrazit orientační cenu dopravy. Klikněte na ,,objednat", nakupovat můžete jako registrovaný zákazník nebo bez registrace. Vyplňte povinné údaje označené hvězdičkou, vyberte způsob dopravy a způsob platby. Potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a klikněte na ,,odeslat objednávku". Na Váš e-mail Vám bude odesláno potvrzení objednávky. Objednávku je možné učinit online 24 hodin denně.  
2. Telefonicky PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod.

Zboží z e-shopu můžete objednat telefonicky na telefonních číslech: 381 256 353, 722 046 472.
Při telefonické objednávce za ceny e-shopu je potřeba uvést kód výrobku. Bez uvedení tohoto kódu nemůže být objednávka za ceny e-shopu akceptována. Telefonicky lze zboží objednat pouze v pracovní době PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod. Objednávky učiněné všemi způsoby jsou považovány za závazné. Vytvořením objednávky kupujícím a jejím odesláním prodávajícímu kupující stvrzuje, že se důkladně seznámil s těmito obchodními podmínkami, že jim porozuměl a že s nimi souhlasí.

III. Dodání zboží    

Objednávky vyřizujeme v pracovní době PO - PÁ 8.00-16.00. Pokud je zboží objednáno do 12.00 hod. a je skladem, ještě týž den je

vyexpedováno. Objednávky došlé po 12.00 hodině jsou zpravidla expedovány až následující den. Dodací lhůta vyznačená u každého zboží znamená, že zboží je skladem na prodejně AutoCentrum Wirth Tábor nebo dobu naskladnění na tuto prodejnu. Tato doba je pouze orientační. 

PRŮBĚH OBJEDNÁVKY:

Po odeslání objednávky zákazník obdrží e-mailem potvrzení objednávky se stavem NEVYŘÍZENA.

Během vyřizování objednávky se její stav změní na ROZPRACOVÁNA.

Při platbě převodem na účet se po zaplacení stav objednávky změní na ZAPLACENA.

Po vyexpedování zboží se stav objednávky změní na KOMPLETNÍ. Expedicí se rozumí vyskladnění zboží ze skladu.

Po předání zásilky České poště nebo přepravní společnosti zákazník obdrží e-mailem a/nebo SMS informace o doručování zásilky.

Doručení zásilky je od tohoto okamžiku plně v kompetenci přepravních společností.

1. Zásilkovnou

Zásilky doručované společností Zásilkovna jsou doručované na více jak 1400 míst v České republice, více jak 300 míst na Slovensku, a více jak 100 míst v Maďarsku. Zvolením dopravy Zásilkovna je potřeba zvolit i místo odběru. Tato místa jsou zákazníkům stále blíž, najděte si prodejnu nebo provozovnu, která je pro vás nejlépe dostupná. Zásilkovnou doručujeme zásilky do hmotnosti 5 kg.

 

2. Českou poštou

Zásilky doručované prostřednictvím České pošty:

Doporučený dopis - malá dopisové zásilka(samolepky, znaky, malé žárovky, drobný spojovací a elektromateriál a pod...)

                            hmotnost 0 - 500g doručení 2-3 dny

Balík do ruky - do hmotnosti 10kg, doručení druhý den

Balík na poštu - do hmotnosti 10kg, doručení druhý den na uvedenou poštu

Zahraniční zásilky Slovensko - do hmotnosti do 10 kg, doručení cca 1 týden

3. Toptrans EU

Nadměrné zásilky jako jsou např. střešní boxy jsou doručovány přepravní společností Toptrans EU

4. Osobní odběr

Zboží objednané přes e-shop je možné po zaplacení vyzvednout v kamenné prodejně. Zboží je možné zaplatit v hotovosti na prodejně, převodem na účet nebo kartou přes PayPal. Při platbě převodem bude zboží zákazníkovi vydáno po připsání platby na náš účet. O přijetí platby bude zákazník informován prodávajícím e-mailem.

Adresa pro osobní odběr: AutoCentrum Wirth, Údolní 3133, 390 02 Tábor

Výdejní doba: PO - PÁ 8.00 - 16.00

Maloobchodní prodejna AutoCentrum Wirth slouží zároveň jako výdejní místo pro internetové nákupy. Nakupujícímu v kamenné prodejně může prodávající z cen na prodejně poskytnout slevu tak, aby cena odpovídala ceně na e-shopu. Poskytnutí této slevy je však v plné kompetenci prodejce a nelze ji nárokovat. Slevy se poskytují zejména stálým a/nebo registrovaným zákazníkům.

IV.Platba zboží

1. Dobírkou při převzetí zásilky

Ke každé zásilce účtujeme doběrečné dle sazeb dopravce:

Zásilkovna do 5 kg 20,- Kč

České pošta do 2 kg 30,- Kč, nad 2 kg 40,- Kč

CO JE DOBĚREČNÉ:

Doběrečné si účtují přepravní společnosti za manipulaci s hotovostí. Za to, že od zákazníka vyberou příslušnou částku a předají ji odesílateli zásilky. Některé obchody tuto částku zahrnují do celkové ceny za dopravu. Naše firma ji účtuje zvlášť, jelikož se domníváme, že je to pro zákazníka průhlednější a srozumitelnější. Pokud zákazník nechce platit doběrečné, může zaplatit předem, převodem na účet nebo kartou PayPal.

2. Předem, převodem na účet

Při zvolení platby převodem na účet se zákazníkovi zobrazí číslo účtu, kam pošle svou platbu. U zboží na objednávku nebo na zakázku může zákazník provést úhradu obratem, v ostatních případech provede úhradu až po obdržení zprávy od prodávajícího, že objednané zboží je skladem.Variabilní symbol je číslo objednávky. Zboží je expedováno až po připsání částky na účet prodávajícího.

3. Kartou přes PayPal

K platbě kartou přes PayPal je účtován touto společností poplatek 3,4% z celkové částky + 10,- Kč.

V. Převzetí zboží

Dodání do Zásilkovny: Kurýr Zásilkovny doručí zásilku na místo, které si při objednávce zákazník určí. Těmito odběrnými místy jsou zejména obchody s různým zaměřením prodeje, drobné provozovny a firmy.

Dodání na adresu: Přepravní společnost zásilku zákazníkovi doručí na uvedenou adresu. Pokud zákazník nebude v danou dobu na uvedené adrese k zastižení, přepravce společnosti mu zanechá oznámení ve schránce o uložení zásilky, a/nebo ho bude kontaktovat e-mailem/SMS. Zásilku si v tomto případě zákazník vyzvedne během úložní doby na své poště. Při doručování zásilek přepravce před doručení telefonicky kontaktuje zákazníky a informuje ho o doručování zásilky.

Dodání na poštu: Česká pošta zašle zákazníkovi SMS o přijetí zásilky k doručení, rovněž mu zašle SMS o možnosti vyzvednutí zásilky na uvedené poště.


Před převzetím zásilky zkontrolujte zásilku. Pokud bude zásilka poškozena, nepřebírejte ji, v případě poškození obalu to poznamenejte do přepravního listu.