Vše o nákupu
I. Ceny zboží
Ceny
zboží na e-shopu se s ohledem na charakter prodeje mohou výrazně lišit od
cen v prodejně, neboť v sobě zpravidla zahrnují slevu pro návštěvníky
tohoto internetového obchodu.
Ceny jsou smluvní včetně DPH.
Pokud zákazník nalezne
na internetu stejný výrobek za nižší cenu, může nás kontaktovat na tel: 381 256
353, 722 046 472 nebo na e-mailu: [email protected], uvést odkaz na
příslušný obchod a bude mu učiněna individuální nabídka.
II. Objednání zboží a
vyřízení objednávky
1.
Online 24 hodin denně
Vyberte
si zboží, případně upravte počet kusů a klikněte na ,,přidat do
košíku". V pravém horním rohu klikněte na košík, kde se Vám zobrazí
vložené zboží. Můžete použít slevový kupon nebo dárkový poukaz, případně
zobrazit orientační cenu dopravy. Klikněte na ,,objednat", nakupovat
můžete jako registrovaný zákazník nebo bez registrace. Vyplňte povinné
údaje označené hvězdičkou, vyberte způsob dopravy a způsob
platby. Potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a klikněte na ,,odeslat
objednávku". Na Váš e-mail Vám bude odesláno potvrzení
objednávky. Objednávku je možné učinit online 24 hodin denně.
2. Telefonicky PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod.
Zboží z
e-shopu můžete objednat telefonicky na telefonních číslech: 381 256 353,
722 046 472.
Při
telefonické objednávce za ceny e-shopu je potřeba uvést kód výrobku. Bez
uvedení tohoto kódu nemůže být objednávka za
ceny e-shopu akceptována. Telefonicky lze zboží objednat pouze v pracovní
době PO - PÁ 8.00 - 16.00 hod. Objednávky učiněné všemi způsoby jsou
považovány za závazné. Vytvořením objednávky kupujícím a jejím
odesláním prodávajícímu kupující stvrzuje, že se důkladně seznámil s
těmito obchodními podmínkami, že jim porozuměl a že s nimi souhlasí.
III. Dodání zboží
Objednávky vyřizujeme
v pracovní době PO - PÁ 8.00-16.00. Pokud je zboží objednáno do 12.00 hod. a je
skladem, ještě týž den je
vyexpedováno.
Objednávky došlé po 12.00 hodině jsou zpravidla expedovány až následující
den. Dodací lhůta vyznačená u každého zboží znamená, že zboží je skladem
na prodejně AutoCentrum Wirth Tábor nebo dobu naskladnění na tuto
prodejnu. Tato doba je pouze orientační.
PRŮBĚH OBJEDNÁVKY:
Po odeslání objednávky
zákazník obdrží e-mailem potvrzení objednávky se stavem NEVYŘÍZENA.
Během vyřizování
objednávky se její stav změní na ROZPRACOVÁNA.
Při platbě převodem na
účet se po zaplacení stav objednávky změní na ZAPLACENA.
Po vyexpedování zboží
se stav objednávky změní na KOMPLETNÍ. Expedicí se rozumí vyskladnění
zboží ze skladu.
Po předání zásilky
České poště nebo přepravní společnosti zákazník obdrží e-mailem a/nebo SMS informace
o doručování zásilky.
Doručení zásilky je od
tohoto okamžiku plně v kompetenci přepravních společností.
1. Zásilkovnou
Zásilky doručované
společností Zásilkovna jsou doručované na více jak 1400 míst v České republice,
více jak 300 míst na Slovensku, a více jak 100 míst v Maďarsku. Zvolením
dopravy Zásilkovna je potřeba zvolit i místo odběru. Tato místa jsou zákazníkům
stále blíž, najděte si prodejnu nebo provozovnu, která je pro vás nejlépe
dostupná. Zásilkovnou doručujeme zásilky do hmotnosti 5 kg.
2. Českou poštou
Zásilky doručované
prostřednictvím České pošty:
Doporučený dopis -
malá dopisové zásilka(samolepky, znaky, malé žárovky, drobný spojovací a
elektromateriál a pod...)
hmotnost 0 - 500g doručení 2-3 dny
Balík do ruky - do
hmotnosti 10kg, doručení druhý den
Balík na poštu - do
hmotnosti 10kg, doručení druhý den na uvedenou poštu
Zahraniční zásilky Slovensko - do hmotnosti do 10 kg, doručení cca
1 týden
3. Toptrans EU
Nadměrné zásilky jako
jsou např. střešní boxy jsou doručovány přepravní společností Toptrans EU
4. Osobní odběr
Zboží objednané přes
e-shop je možné po zaplacení vyzvednout v kamenné prodejně. Zboží je možné
zaplatit v hotovosti na prodejně, převodem na účet nebo kartou přes
PayPal. Při platbě převodem bude zboží zákazníkovi vydáno po připsání platby na
náš účet. O přijetí platby bude zákazník informován prodávajícím e-mailem.
Adresa pro osobní
odběr: AutoCentrum Wirth, Údolní 3133, 390 02
Tábor
Výdejní doba: PO - PÁ
8.00 - 16.00
Maloobchodní prodejna AutoCentrum Wirth slouží zároveň jako
výdejní místo pro internetové nákupy. Nakupujícímu v kamenné prodejně může
prodávající z cen na prodejně poskytnout slevu tak, aby cena odpovídala ceně
na e-shopu. Poskytnutí této slevy je však v plné kompetenci prodejce a
nelze ji nárokovat. Slevy se poskytují zejména stálým a/nebo registrovaným
zákazníkům.
IV.Platba zboží
1. Dobírkou při
převzetí zásilky
Ke každé zásilce
účtujeme doběrečné dle sazeb dopravce:
Zásilkovna do 5 kg
20,- Kč
České pošta do 2
kg 30,- Kč, nad 2 kg 40,- Kč
CO JE DOBĚREČNÉ:
Doběrečné si účtují
přepravní společnosti za manipulaci s hotovostí. Za to, že od zákazníka
vyberou příslušnou částku a předají ji odesílateli zásilky. Některé
obchody tuto částku zahrnují do celkové ceny za dopravu. Naše firma ji
účtuje zvlášť, jelikož se domníváme, že je to pro zákazníka průhlednější a
srozumitelnější. Pokud zákazník nechce platit doběrečné, může zaplatit
předem, převodem na účet nebo kartou PayPal.
2. Předem, převodem na
účet
Při zvolení platby
převodem na účet se zákazníkovi zobrazí číslo účtu, kam pošle svou platbu. U
zboží na objednávku nebo na zakázku může zákazník provést úhradu obratem, v
ostatních případech provede úhradu až po obdržení zprávy od prodávajícího, že
objednané zboží je skladem.Variabilní symbol je číslo objednávky. Zboží je
expedováno až po připsání částky na účet prodávajícího.
3. Kartou přes PayPal
K platbě kartou přes
PayPal je účtován touto společností poplatek 3,4% z celkové částky + 10,- Kč.
V. Převzetí zboží
Dodání do Zásilkovny: Kurýr Zásilkovny doručí zásilku na
místo, které si při objednávce zákazník určí. Těmito odběrnými místy jsou
zejména obchody s různým zaměřením prodeje, drobné provozovny a firmy.
Dodání na adresu: Přepravní společnost zásilku zákazníkovi doručí na
uvedenou adresu. Pokud zákazník nebude v danou dobu na uvedené adrese k
zastižení, přepravce společnosti mu zanechá oznámení ve schránce o
uložení zásilky, a/nebo ho bude kontaktovat e-mailem/SMS. Zásilku si v tomto případě zákazník
vyzvedne během úložní doby na své poště. Při doručování zásilek přepravce
před doručení telefonicky kontaktuje zákazníky a informuje ho o doručování
zásilky.
Dodání na poštu: Česká pošta zašle zákazníkovi SMS o přijetí zásilky k
doručení, rovněž mu zašle SMS o možnosti vyzvednutí zásilky na uvedené
poště.
Před převzetím zásilky zkontrolujte zásilku. Pokud bude zásilka poškozena,
nepřebírejte ji, v případě poškození obalu to poznamenejte do přepravního
listu.